05032024pia

Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

TLMAČE 3. júla 2014 - Aj tento školský rok sa nám, žiačkam tretieho ročníka SOŠt v Tlmačoch podarilo úspešne viesť študentskú spoločnosť FRESH bufet. Jej hlavným cieľom je čo najlepšie uspokojiť potreby zákazníkov – žiakov  a zamestnancov školy.

Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali

Opäť sme sa zamerali na predaj sladkostí, slaných dobrôt,  bagiet, nápojov a školských potrieb. Okrem toho sme svojou propagačnou činnosťou podporili spolužiakov z odboru Mechanik strojov a zariadení, ktorí v dielňach vyrábajú  vlastné  výrobky. Vytvorili sme pre nich vkusný katalóg výrobkov s fotkami a popisom, ktorý sa nachádza na našej web stránke.

Komcar, s.r.o. e-shop, súťaž o 50 EUR poukážku

Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali

Práca v spoločnosti bola pre nás veľmi prospešná, naučili sme sa základom podnikania v praxi, vieme ako si zvoliť predmet podnikania, vytvoriť podnikateľský plán, výročnú správu, ako viesť účtovníctvo, inventúru, valné zhromaždenie a ako správne komunikovať so zákazníkmi. Dobrou skúsenosťou pre nás bola aj účasť na Veľtrhu študentských spoločností v Bratislave dňa 15.4.2014. Našu spoločnosť sme tu predstavili v silnej konkurencii 48 cvičných firiem zo všetkých kútov Slovenska.

Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali

S účasťou bola spojená príprava a výzdoba stánku, prezentácia našich výrobkov pred odbornou porotou a širokou verejnosťou, samotný predaj, písomné hodnotenie ostatných konkurenčných stánkov a vyskúšali sme si aj prezentáciu na pódiu. Mali sme možnosť stretnúť sa s pánom prezidentom, s členmi poroty, ktorými boli významné osobnosti podnikateľskej sféry, zástupcovia bánk a poisťovní. Užili sme si aj pestrý a zaujímavý kultúrny program, na ktorom vystupovali samotní členovia súťažiacich tímov. Nás reprezentovala Sandra Hajdučíková s beat-boxom a zožala veľký úspech.

Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali

V rámci veľtrhu sme sa zúčastnili aj súťaže Skills for the future, ktorú zorganizovala spoločnosť Hyundai. Myšlienka nášho výrobku bola veľmi dobrá a kreatívna, oslovila porotu, ale na súťaž sme prišli zatiaľ iba s prototypom. Bolo nám cťou, že sme sa mohli opäť zúčastniť, nie každej spoločnosti sa to podarilo. Mohli sme si vymeniť podnikateľské skúsenosti so svojimi rovesníkmi, podeliť sa o úspechy, posťažovať sa, táto skúsenosť bola pre nás zážitkom, značným profesijným prínosom, možno v niekom z nás už „drieme“ nejaký v budúcnosti úspešný podnikateľský nápad.

Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali

Nedá mi nespomenúť aj ďalší zaujímavý projekt - KomPrax- kompetencie pre prax, do ktorého sme sa zapojili. Ide o školenia pre mladých ľudí, ktoré sú zamerané na získavanie nových zručností a poznaní v rámci realizácie a tvorivosti. Mali sme si vymyslieť vlastný projekt a následne ho realizovať z peňazí, ktoré nám vyhlasovateľ projektu poskytol. Zorganizovali sme tak študentský ples, koncert hudobných skupín z okolia a kreslenie grafitov na povolených plochách v budove školy.
Momentálne sú niektoré naše žiačky na 2-týždňovej stáži v Prahe v hoteli Barceló v rámci projektu Leonardo da Vinci, a tak už nedočkavo čakáme na informácie o ich zážitkoch a nových skúsenostiach.

 

Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali
 
Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali
 
Pracovníci marketingu SOŠt v Tlmačoch opäť nezaháľali
 
zdroj a fotografie: Eliška Kováčová, III.D, SOŠt Tlmače

Tieto stránky používajú súbory cookies.

Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať.

Dobre