05032024pia

PR články, komerčné, Levice

Ako sa zmenilo prostredie online reklamy po pandémii?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Pandémia výrazným spôsobom ovplyvnila nie len život ľudí, ale taktiež aj vývoj v rôznych oblastiach. Jednou z nich je aj marketing, ktorý počas pandémie koronavírusu zažíva zlaté časy a ukazuje, že online komunikácia je dôležitejšia než kedykoľvek predtým. To, ako túto situáciu využiť pre seba a v čom sa prostredie online reklamy zmenilo vám prezradíme v tomto článku.

Ako sa zmenilo prostredie online reklamy po pandémii?

Pár rokov dozadu brali firmy online reklamu ako niečo, čo je vhodné mať, no výraznejšie výsledky to aj tak neprinieslo.

Markantná a mimoriadne rýchla zmena prišla až s nástupom pandémie koronavírusu a tvrdým lockdownom, kde sa stala online reklama jedinou možnosťou, ako zaujať svojich zákazníkov.

Ľudia, ktorí dovtedy nedávali online prostrediu príliš veľa pozornosti sa čoraz viac začali zaujímať o reklamu na Google, optimalizovanie stránok, SEO a ďalšie online aktivity za cieľom vyššieho predaja.

Od prvých tvrdých opatrení za chvíľu ubehnú už dva roky a my si môžeme byť istý tým, že online reklama a celkovo svet sa nikdy nevráti do stavu pred covidom.

Preto sme pre vás vypísali niekoľko poznatkov, ako sa zmenilo prostredie online reklamy a na čo je potrebné myslieť pri jej vytváraní.

Online reklama je nutnosť

Ako sme už spomínali vyššie, o online reklamu pred niekoľkými rokmi takmer nikto neprejavil väčší záujem.

Dnes je však táto forma marketingovej komunikácie nutnosťou, čo dokazujú aj čísla analytickej firmy EY, ktoré hovoria o tom, že preferencie online obchodov behom pandémie stúpli o 39 percent.

Okrem rastúcich preferencií rastie aj počet digitálnych kupujúcich, a preto je jasné, že kto chce dnes uspieť, musí byť online.

Optimalizujte reklamu na základe nálady vašej cieľovej skupiny

Nálada v spoločnosti sa dnes mení oveľa rýchlejšie ako v minulosti, a na to by ste nemali zabúdať ani pri vytváraní online reklamy.

Pri kampaniach tak berte v úvahu čo najviac faktorov, ktoré definujú vašu cieľovú skupinu.

Len vďaka tomu tak budete vedieť optimalizovať svoju internetovú reklamu podľa potrieb zákazníka.

Kvalitné vzťahy

Úspešný biznis je vždy postavený na kvalitných vzťahoch, a to nielen medzi pracovníkmi, ale aj zákazníkmi.

Potrebu kvalitnej zákazníckej podpory sme mohli vidieť práve v časoch karantény, kde ľudia nemohli vychádzať z domu a častokrát sa mohli spoľahnúť len na spomínanú online zákaznícku podporu.

Komunikujte hodnoty

Jedným z poznatkov, ktorý vám môže pomôcť naštartovať vašu online reklamu je komunikácia hodnôt spoločnosti, ktorú zastupujete.

Okrem produktov a služieb, ktoré ponúkate sa nebojte komunikovať aj hodnoty, ktoré vaša firma zastáva.

Ak sa totiž s nimi zákazník stotožní, je veľká pravdepodobnosť, že u vás nakoniec aj nakúpi.

Zdroj obrázku: GaudiLab / Shutterstock.com

Tieto stránky používajú súbory cookies.

Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať.

Dobre