Zdravotníctvo

Call centrum levickej nemocnice vybaví denne okolo 130 telefonátov

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

LEVICE 13. septembra 2022 - Call centrá dnes patria k neoddeliteľnej súčasti nemocníc. Umožňujú nielen lepšie riadenie, ale pomáhajú aj pri komfortnejšom poskytovaní služieb pacientom. Služby call centra nepochybne ponúkajú širokú škálu výhod. Hovorkyňa siete nemocníc Agel Martina Pavliková informuje, s čím všetkým sa stretávajú pracovníci call centra Nemocnice Agel Levice.

Call centrum levickej nemocnice vybaví denne okolo 130 telefonátov

V zdravotníctve je efektívne prepojenie s poskytovateľmi služieb prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov kľúčom k dostupnejšej forme objednania sa na vyšetrenia a minimalizovania nákladov spojených s cestovaním do zdravotníckeho zariadenia kvôli objednaniu termínu. "Úroveň pohodlia a služieb, ktoré sú ponúkané pacientom, je odlišná, keď zdravotnícke zariadenie disponuje call centom. Levická nemocnica má k dispozícií call centrum a tak objednanie sa na termín a zisťovanie niektorých informácií je pre pacientov o to jednoduchšie a pohodlnejšie. Rýchlosť a kvalita telefonickej odozvy sú základnými kritériami, ako pacient vníma nemocnicu, ale aj pre lekára, sestru alebo asistenta žiadajúceho o vyšetrenie," približuje Pavliková.

Prečítajte si aj:

Andrej Budai foto - video služby

Andrej Budai foto - video služby - svadby, stužkové slávnosti, rozlúčky, prvé sväté prijímania, slávnostné ceremónie, rodinné a firemné akcie

Práca v call centre je často označovaná ako „tichá“ práca, ale veľmi dôležitá a aj náročná. "Pracovníčky call centra denne vybavujú desiatky telefonátov, objednávajú pacientov, riešia problémy, poskytujú informácie, prípadne odporúčajú, ak ide o situáciu alebo problém, ktorý je v ich kompetencií riešiť. V call centre Nemocnice Agel Levice momentálne pracujú dve zamestnankyne a v priemerne za deň vybavia až 130 telefonátov pacientov. Najčastejšie sa pacienti objednávajú na sonografické vyšetrenia a mamografie. Tak, ako na väčšine pracoviskách, ktoré zahŕňajú kontakt s komunikáciu a ľuďmi, tak aj v call centre sa nájdu rôzne reakcie ľudí, vtipné, pozitívne ale aj negatívne," dodala hovorkyňa siete nemocníc Agel.

KVALITNÝ NÁBYTOK, PRODUKTY TOPSHOP, DORMEO, DELIMANO, WALKMAXX, WELLNEO, ROVUS - OBUV A MÓDA - NÓRSKA KOZMETIKA - PRE DOSPELÝCH - ŠPORT A VÝŽIVOVÉ DOPLNKY - ŠKOLSKÉ POTREBY - ŠPERKY - ZĽAVY A AKCIE - KVALITNÝ ALKOHOL

Viac o situáciách a o práci vysvetlia jedna z nich - Petronela. "Práca v call centre je veľmi zaujímavá ale zároveň psychicky namáhavá, denne sa kontaktujeme s rôznymi ľuďmi, ktorý sa potrebujú objednať na vyšetrenia, potrebujú odpovede na otázky alebo len informácie priamo o vyšetreniach. Vtipných telefonátov bolo dosť, no asi najvtipnejšie bolo, keď pani objednávala príbuzného na vyšetrenie, kde je samozrejme nutnosť fyzickej prítomnosti. Príbuzného sme objednali a celú konverzáciu zakončila otázka objednávateľky: „Osoba, ktorú som objednávala sa reálne musí dostaviť na vyšetrenie?“. Ďalšou vtipnou príhodou bolo, keď nám zavolala osoba, ktorá požadovala rezerváciu ubytovania v hoteli,“ spomína pracovníčka call centra Petronela.

Ako aj pri každej práci, nie každý deň je ružový a prídu aj dni, kedy telefonáty nie sú príjemné a dokonca pracovníčky čelia urážkam. "Väčšinou sú ľudia milí, no nájdu sa jednotlivci, ktorý nás „titulovali“, dourážali a hanlivo sa o nás vyjadrovali. Príkladom boli časy, keď začal covid a informácie o očkovaní sa menili zo dňa na deň. Ľudia volali v takých množstvách, že linky boli stále obsadené. Kým sme telefonovali s jedným človekom, volali ďalší traja. Samozrejme, že nervozita bola na úplnom vrchole, robili sme všetko, čo bolo v našich silách a niektorí jednotlivci nám na nálade nepridali," doplnila Petronela.

Call centrum Nemocnice Agel Levice je dostupné od pondelka do piatku v čase od 07:00 do 15:00, výnimkou sú sviatky a víkendy. V prípade záujmu je možné objednať sa na číslach 036/6379 360, 036/6379 362 a 036/6379 663.

zdroj a foto: Agel